tisdag 1 november 2011

En vecka går fort ibland

Märkte nyss att det är en vecka sedan jag skrev sist. En fullspäckad vecka som bara sprungit förbi. Om jag hoppar direkt fram till helgen i min summering, så bestod den av en huvudsaklig sysselsättning - vedhuggning! Tre personer med var sin motorsåg hinner hugga ganska mycket på två dagar, så nu tror jag att all ved vi kommer behöva nästa vinter ligger på backen. Kommande helg ska vi försöka få hem allt också, misstänker att det blir ganska fysiskt krävande det med...

Många timmar med motorsåg betyder mycket träningsvärk! Idag har det känts lite bättre, och eftersom jag inte är särskilt slug så passade jag på att köra ett spinning- pass på Korpen ikväll. Gissar att jag har träningsvärk imorgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar