måndag 5 december 2011

Uppdatering

Det är inte så att jag har slutat med bloggandet, jag har bara haft ett litet uppehåll. Som jag skrev sist så har jag svårt att få tiden att räcka till just nu. Det är så mycket jag vill hinna med och så lite jag orkar. Jag skyller på mörkret, det gör mig så seg på kvällarna.

Vad har då hänt sen sist jag skrev? Jag har varit till Uppsala och hälsat på min syster. God mat, bra shopping, biobesök, glögg och många pepparkakor. En toppenhelg med Hanna helt enkelt! En jobbvecka senare, som innehöll bland annat en konferens i Haparanda, gjorde jag och Nicklas en tur till Umeå. Närmare bestämt Holmsund, där vi har hälsat på Frida och David. Fantastisk mat, goda viner, julklappsshopping, julkonsert med mera. Ännu en toppenhelg alltså!

Denna kväll har varit en mycket produktiv kväll hemmavid. Jag har putsat skor, impregnerat kängor och jacka, klippt Nicklas hår, tvättat. Sambon har lagat lunchlådor, rivit lister och masonit i trappen, skruvat ihop en dator osv. Helt otroligt vad mycket som blir gjort när man har energi! Men nu är energin slut för idag, dags att krypa i säng.

Alltid kul när man ser resultat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar