tisdag 10 januari 2012

En sammanfattning

Jag har lånat dessa frågor från syrran (som i sin tur lånat från UnderbaraClara), eftersom även jag tyckte det var ett bra sätt att summera året! Jag plockar dock bort några frågor med trista svar...

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
Provade sköta spakarna i en helikopter. Testade på lite rörmokeri då vi drog om vattnet i huset. Och säkert en massa andra saker.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp.

Dog någon som stod dig nära?
Min älskade farfar.

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Mer träningsmotivation. Energi och inspiration att göra klart påbörjade projekt...

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Alltid...? jag är inte bra på datum

Vad var din största framgång 2011?
Ingen aning

Bästa köpet?
Min fina Yamaha

Vad spenderade du mest pengar på?

Huset och motorcykeln

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min fina sambo gör mig riktigt glad väldigt ofta.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

Flera låtar med Movits! och Jonas skiva If I had a story to tell

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit bättre hand om min rygg, dvs tränat mer! Hållit bättre kontakt med mina vänner som bor i andra delar av landet.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat i onödan

Blev du kär i år?
Ännu mer kär i min älskling

Bästa boken du läste i år?
100åringen som klev ut genom fönstret...

Största musikaliska upptäckten?
Spotify

Något du önskade dig och fick?
Elstart på skotern!

Något du önskade dig och inte fick?
Nej jag tror inte det

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Åkte till Umeå för att gå på Frida och Davids bröllop dagen efter

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Mer ledighet!

Vem saknade du?

Farfar, mina vänner som bor för långt bort

De bästa nya människorna du träffade?
En fin familj som vi lärde känna på nyårsafton förra året :)

Mest stolt över?
Alla praktiska saker jag blivit bättre på, köra traktor, använda motorsågen och sånt.

Hur summerar du 2011?
Året med väldigt många 30-årsfester

Högsta önskan just nu?
Att 2012 blir ett bra år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar