tisdag 17 januari 2012

Rensar

Jag råkade lova min syster att det skulle komma upp bilder på bloggen ikväll. Jag råkade mer specifikt utlova bilder från pågående projekt på övervåningen, men det blir det inte ikväll. Däremot blir det en bild på kvällens pyssel. Bilderna på övervåningen kommer imorgon istället. Så ni får hålla er till tåls :)

Några av de pärmar jag tömt hittills

För att vi ska kunna fortsätta rivningen på övervåningen måste förstås en del grejer därifrån. Bland annat hade vi ett inbyggt skåp fullt med pärmar. Mest pärmar från mina studier, kanske fem stycken som är sambons. Jag har sparat minst en pärm per kurs jag läst - det blir många pärmar fulla med mycket onödigt, som gamla anteckningar, gamla tentor, artiklar, rapporter osv. Jag tror jag ska väga lådorna med papper som åker till pappersinsamlingen...

4 kommentarer:

  1. Gula och vinröda pärmar (i måttliga mängder) kan doneras till mig. Bra jobb!

    SvaraRadera
  2. okej, då ska jag spara några sådana. tjocka eller tunna varianten?

    SvaraRadera
  3. ok. begränsat antal av de färgerna men jag sparar de som finns :)

    SvaraRadera