tisdag 27 mars 2012

sen sist...

Veden är kapad, kluven och staplad! I helgen hade vi hyrt en vedprocessor (som mest krånglade) men vi blev klara med veden i alla fall. Det känns så skönt att det är klart, nu hoppas vi bara att den torkar bra i sommar. Fjolårets ved (som vi alltså eldat med i vinter) blev tyvärr lite möglig, så det hoppas jag att vi slipper.

Själv är jag väldigt nöjd med min träning och jag börjar känna mig i bättre form. Ryggen har helt klart blivit bättre. Även efter en hel helgs fysiskt arbete och tunga lyft så känns ryggen bra, och knappt någon träningsvärk fick jag heller. Igår körde jag ett lättare pass i gymmet på Korpen, idag blev det ett ganska hårt kettlebell-pass  efter att jag varit ut och åkt skidor i jobbet. Nu är det snart dags för sängen så jag är laddad för att fara ut med Tegsnäsarna imorgon igen. Så hurtig jag har blivit! ;)

3 kommentarer:

  1. Det är bra att du jobbar på konditionen. Accra kommer att bli din personliga coach och se till att du får röra dig ofta och mycket. Du kommer att uppleva köksgolvet från en helt annan nivå än vad du gör nu;). Vi syns på torsdagkväll kom vid 19-tiden

    SvaraRadera
  2. Du är ju så himlade duktig! Jag tänkte mig nog skaffa gymkort på Holma, kanske kan du komma och ge mig träningsinstruktioner då :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack :) absolut, men jag kommer köra hårt med dig i så fall!

      Radera