tisdag 13 mars 2012

Tisdagkväll

Som jag kanske har nämnt så är tisdagkvällar oftast synonymt med racebilsbygge i Ersnäs. En ypperlig kväll för mig att dricka kaffe hos folk och pyssla på här hemma. De gånger jag inte är med i garaget alltså. Ikväll har jag både hunnit träna efter jobbet, dricka kaffe hos Kerstin och titta på valparna, samt färdigställa skohyllan. Tyvärr glömde jag kameran hemma när jag for till Kerstin, så det får bli en bild på det nymålade mästerverket istället för söta valpar ;)


Dagens träning blev 20 minuter på löpbandet och styrketräning 40 min med fokus på armar/axlar/rygg/mage. Jag har hittat en suverän sida där man kan bygga ihop sina egna träningspass. Så nu har jag två bra program att alternera när jag är i gymmet, ett för ben och så det jag körde idag. Jag har senaste veckorna varit på Bodypump 2 ggr i veckan samt i gymmet 1-2 ggr, så det har blivit mycket styrketräning. Tanken är att successivt börja gå över till mer konditionsträning snart. Får se hur det går, bra motivationstips tas tacksamt emot :)

1 kommentar:

  1. Wow, vilken träningssupertjej till syster jag har fått! Och skohyllan ser bra ut också :) kram o puss

    SvaraRadera