onsdag 19 mars 2014

Modifierad hundbur

Idag har jag haft en hemmadag, sytt, bakat, vilat osv. Kör lite "varannan dags- principen", igår hade jag en hel del på schemat och därför hade jag inget planerat idag. Gårdagen började med en tur till Storheden (efter en morgonprommis med hunden)  och sen lunch i Ersnäs och en liten längre promenad med Malin i det fina vädret :-) På kvällen var jag och Nicklas en sväng till folkets hus och fikade, ssk har börjat med att ha cafekvällar på onsdagar, mycket bra initiativ! När vi sen kom hem stannade vi i garaget och modifierade Accras bur så att den passar bättre i nybilen. Den blev något lägre, men hon kan fortfarande stå obehindrat i den, och framförallt/dessutom blev den mycket mindre skallrig!


1 kommentar:

  1. Verkar lite lyxigt med eget mysljus - eller var det bara för att bakluckan var öppen? Jag tror hon kommer att trivas där.

    SvaraRadera